15 BAST!!!

Heeeej alla fina!!!! nu fan är jag äntligen 15 år! 
jag har haft en underbar dag!
klockan halv 10 vaknade jag av att min bror theo och hans flickvän minna och mamma och elvis kom med levande ljus, tårta och sjöng för mig :) det var jätte mysigt. och så fick jag massa presenter, jag fick pengar, en hel dag där det händer en massa skoj med min bror och hans vänner :D och så fick jag gele naglar, och navel piercings och smycken och lite sånt smått och gått :D 
sen kom jag sent till skolan.. som vanligt. men som tur va så va milou också det så vi sket i det.. hehe vi skulle ändå bara kolla på film, så jag och millan gick och shoppade istället :D 
och nu står jag och lagar mat men mammsen för snart ska mina tjejer komma på middag och sen ska vi dra på fest! NAJS.. hehe

puss och kram!




isabel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0