fredag och lördag

hej hej!

i fredags var jag bara hemma med min fina bästa vän alva, vi tittade på film och käka pop corn :D det var jätte mysigt. vi sommnade kanske runt 2 eller nått, och vaknade halv 9 och började laga mat till knorra dan... min skola kallas knorra så då skulle alla laga mat och komma till skolan, och sälja det så att vi kan åka på klass resa nästa termin :D men lite segt ändå på en lördag.. men efter det så åkte jag hem till min pappa och lagade mat och fixade fest musik till min pappas och annas fest.. haha men sen drog jag och träffade hanna och milou så åkte vi till oscar på fest :) as kul faktist, jag blev ganska borta, ganska rejält full.. :ο.. men iallafall det var roligt och det hände lite saker :D men det tänker jag inte säga :) hihi
 vi ses gott follk. puss och kram ♥



det här var för några helger sen.. men iallafall. det är jag som står och putar med rumpan.. HAHAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0