god morgon

hejsan! hur mårs det?
med mig är det bara bra :D
igår var jag hemma hos mina kusiner och firade jul. det var verkligen jätte mysigt!
vi kolla på kalle anka och skrattade så vi dog.. hihi sen åt vi massa mat, mat mat mat! hela min familj är matvrak och äter som hästar.. heehe men det är härligt. sen öppna vi julklappar åå hade så himla mysigt!


I jul klapp fick jag:
en ny platttång, en jättesööt liten platttång :D
en jätte snygg navel piercing, med döskallar på :)
ett fint halsband
massa special nagellack.. ? jag vet inte riktigt vad det är, men iallafall :)
massa snygga armband
en skiva
pengar
och en film.. ehehehe jag fick eclipse.. :D 

(lägger upp bilder sen.. )

men imorn ska jag till min pappa och fira jul med mina kusiner på pappas sida :) då kommer jag också få julklappar!! hiuhihihihihihihihihih :D

men nu ska jag ducha och göra mig iårdning och träffa milou :D puss och kram!

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Hoppas att du haft en underbar jul :)

2010-12-26 @ 23:09:28
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0